szánalmas kis versem3...

2010.06.15. 16:18

Istenért,Hazáért

 

Köszönöm Istenem,hogy ide teremtettél,
Úgy érzem,bár biztos nagyon szerettél,
Mikor e szép Hazába születtem,
Amiért oly sokan kűzdöttek előttem.

 

Kűzdés,harc,
Talán rám is ez vár majd?
Hisz vére szomjazik e földre
A népnek,ki Jézust megölte.

 

De jöhet kínszenvedés,megaláztatás,
Mert nagypéntek nélkül nincs feltámadás!
Ha kell meghalok,szembeszállok a világgal,
Hogy feltámadjak,s éljek szép Hazámmal.

 

Ezt a feladatot adtad nekem,
S parancsodat meg sosem szeghetem.
Ez az életem,s lesz halálom is,
Vérem Istenért,s Hazáért folyik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicherry88.blog.hu/api/trackback/id/tr82083852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása