szerelem..(?)

2010.06.16. 15:09

 

Élek,napjaim telnek..Nemrég rájöttem az Isten által kiválasztott feladatomra,"életem értelmére",azaz Hazám védelmére, próbálok csak erre koncentrálni..Egész jól megy..
Majd jön egy szombat este.Egy koncert.És meglátom.
És aztán látom minden egyes nap.És beleszeretek.Elérhetetlen.
Nem,nem szabad..Nee..eddig minden jólment.
Majd jön Ő..és a szívem,és minden megváltozik.. megváltoztatja,felforgatja az életem..
Persze mindezt akaratlanul.Nem akarta.De mégis..
Nem,senkit nem szabad szeretnem!
Ezt akkor határoztam el,mikor rájöttem,hogy az:
"aki nem lehet a tiéd,mindig az kell..de ha megkaptad már nem érdekel.."szóval..mintha ezt rám írták volna.Az alábbi beszélgetés msn-en folyt..:
-én:meghalok..
-my egyik friend xD:dehogy..majd ha lesmárol..
Ez volt talán decemberben..Akkor nem hittem neki.
De azóta..azaz nem..kb 4 hónapja..majdnem minden nap..:$
És még élek..:D Persze nem bírtam sokáig,hogy ne szeressek..
eddig nem is bánom..EDDIG..nemám:D Megpróbálok optimistán gondolkodni,ami amúgy nem jellemző rám:D
Jóvele..és talán jó lesz még egy darabig..remélem sokáig:$

Nah csak ennyit akartam..csak az a durva,hogy belép valaki az életembe,és megváltoztat mindent..És Ő most a minden kb..
Nélküle..mindegy..bele se gondolok:) na páás..:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsicherry88.blog.hu/api/trackback/id/tr492086405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása